Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 77 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Faktory úspěšného prodeje - Vyhodnocení marketingového výzkumu a závislost ekonomických faktorů jako podpora manažerského rozhodování podniku
Čadová, Kateřina ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Chvátalová, Zuzana (vedoucí práce)
V této diplomové práci se monitoruje úspěšnost prezentací přímého prodeje. Realizací marketingového výzkumu jsou analyzovány jednotlivé ovlivňující faktory s podporou kvantitativních metod a vhodného počítačového systému. Výsledky jsou interpretovány s cílem formulovat následná doporučení pro podporu manažerského rozhodování.
Návrh strategie pro vybudování ziskového víceúrovňového podnikání
Mokrý, Martin ; Stejskal, Radek (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Předložená diplomová práce se zabývá tématem víceúrovňového marketingu jako oboru pro samostatné podnikání jednotlivce. Posuzuje pozitiva a negativa této metody podnikání a rozdílnost od podvodných modelů. Diplomová práce se zaměřuje zejména na navržení konkrétních postupů vedoucích k vybudování stabilního příjmu v tomto odvětví a k tomu využívá současné poznatky o víceúrovňovém marketingu, základní metody určování kompetencí, kompetenčních modelů a koučování.
Komunikační mix podniku
Lévek, Martin ; Řihák, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce Komunikační mix podniku je analýza komunikačního mixu daného podniku a následné doporučení nové, efektivnější podoby. Práce je rozdělena do tří částí. V teoretické části jsou popsaná všechna teoretická východiska potřebná jako nezbytný základ bakalářské práce. V analytické části následuje analýza současných nástrojů komunikačního mixu v konkrétním podniku. V poslední části je navrhnut nový komunikační mix.
Vliv reklamy v dražební společnosti
Zajíc, Vladimír ; Chalupský, Vladimír (oponent) ; Mikulášek, Martin (vedoucí práce)
V rámci veřejných dražeb působí dražební společnosti, která na jedné straně stojí před problémem marketingově zvládnou veřejnou dražbu, na straně druhé se zároveň snaží zviditelnit ve vztahu dražebník a navrhovatel dražby. Jedná se přitom o uzavřený cyklus mající za úkol posílit marketingový potenciál a zároveň zvýšit finanční profit firmy. Cíl diplomní práce je zaměřen na reklamní činnost malé dražební společnosti, která není momentálně zcela efektivní. Tato dražební společnost si sice v posledních letech vedla relativně úspěšně a prokázala životaschopnost, naproti tomu její příjmy ve formě odměn dražebníka z veřejných dražeb začaly v posledním roce stagnovat. Jednou z příčin může být nedostatečné množství finančních prostředků, které měly být uvolněny na reklamu. Proto si tato práce vytyčuje za cíl zhodnotit v současnosti reklamu dražební společnosti. Pozitivní a negativní působení konkrétního dražebníka na trhu s veřejnými dražbami bude přitom popsána na jednotlivých případových studií. Cílem je i definování základních chyb, které svědčí o špatné reklamní činnosti dražební společnosti. V závěru jsou vytyčena reklamní doporučení mající opětovně zviditelnit postavení malé aukční síně na trhu s veřejnými dražby.
Strategické řízení likvidace podniku
Oslizlo, Petr ; Foerser, Pavel (oponent) ; Kopřiva, Jan (vedoucí práce)
Nerespektování ekonomických zákonů a zákonitostí, případně porušování právních norem v činnosti firmy, může vést ve svém důsledku ke zrušení a zániku firem. Zániku firmy předchází její zrušení s likvidací nebo bez likvidace za předpokladu, že její jmění přechází na právního nástupce. Likvidace v podstatě znamená vypořádání majetkových poměrů zrušeného subjektu. Tato diplomová práce je zaměřena zejména na jednotlivé fáze likvidačního procesu obchodních společností a jejich vazbu na zákonné normy.
Návrh marketingového mixu ve vybraném podniku
Růžičková, Žaneta ; Dvořáková, Hana Grünwald (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingového mixu pro vybraný podnik. Diplomová práce je rozdělena na 3 části. První část je teoretická, kde jsou popsána teoretická východiska. V této části je popsán podnik obecně, jeho formy a funkce a marketingový mix podniku. Dále jsou navrženy výzkumné metody marketingového mixu. Na základě části teoretické a navržených výzkumných metod byly provedeny analýzy a kvalitativní výzkum podniku a jeho marketingového mixu. V třetí části diplomové práce jsou jednotlivé návrhy na zlepšení marketingového mixu podniku.
Krátke dodavateľské reťazce a komunitou podporované poľnohospodárstvo
Králová, Lucia
Diplomová práce se věnuje problematice krátkých dodavatelských řetězců a komuni-tou podporovaného zemědělství. Tyto koncepty jsou formou alternativních dodavatelských řetězců, které se věnují prodejům kvalitních, lokálních potravin z prvovýroby, které zároveň podporují lokální ekonomiku a lokální prodejce. Obě formy distribuce zároveň podporují udržitelný potravinový systém a ekologické zemědělství, přičemž jejich přidanou hodnotou je zapojování lidí do komunitního způsobu žití. Práce vyhodnocuje výzkumné otázky potvrzením nebo vyvrácením hypotéz, které měly za úkol zjistit v souvislosti s tímto konceptem aktuální situaci v české a slovenské republice. V práci jsou analyzovány úspěšně fungující distribuční systémy, a to z etického, ekonomického, ekologického hlediska. Dotazníkovým šetřením byl zkoumán pohled spotřebitelů na krátké obchodní řetězce, s výzkumnou otázkou: „Preferují spotřebitelé nákup v krátkých dodavatelských řetězcích?“, kde byla potvrzena hypotéza č.j. 1, ze které plyne, že spotřebitelé preferují nákup v krátkých obchodních řetězcích z několika důvodů, ale ve skutečnosti praktikují nákup v dlouhých obchodních řetězcích. V praktické části diplomové práce byly vypracovány SWOT analýzy obou typů řetězců, ve kterých byly stanoveny jak silné a slabé stránky, tak i hrozby a příležitosti těchto řetězců, se zaměřením se především na rizika a limity, které jsou důvodem dosud malého zájmu o čerpání finančních podpor z programu rozvoje venkova. Ve SWOT analýze pro komunitou podporované zemědělství byla zodpovězena výzkumná otázka: „Má komunitou podporované zemědělství pro producenty příznivou budoucnost?“ a v závislosti na ni potvrzená hypotéza č.j. 1 , která tvrdí, že komunitou podporované zemědělství má pro pro-ducenty příznivou budoucnost.
Vliv marketingových aktivit společnosti Banador, s.r.o. na prodej vybraných kamnářských výrobků
Mrkos, David
Bakalářská práce se zabývá vlivem marketingových aktivit společnosti Banador, která je velkoobchodem kamnářskými výrobky, na prodej vybraných výrobků. Teoretická část je věnována definicím marketingového mixu, marketingové komunikace a marketingovým strategiím. Vzhledem k zaměření společnosti Banador na B-2-B segment, jsou součástí teoretické části i marketingové nástroje využívané na mezipodnikových trzích. Ve vlastní práci je uvedena charakteristika společnosti Banador, analýza odvětví, dodavatelů i hlavních konkurentů. Součástí práce je také dotazníkové šetření a analýza současných marketingových aktivit a doporučení ke změnám, vedoucím ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti Banador.
Návrh marketingového mixu ve vybraném podniku
Růžičková, Žaneta ; Dvořáková, Hana Grünwald (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingového mixu pro vybraný podnik. Diplomová práce je rozdělena na 3 části. První část je teoretická, kde jsou popsána teoretická východiska. V této části je popsán podnik obecně, jeho formy a funkce a marketingový mix podniku. Dále jsou navrženy výzkumné metody marketingového mixu. Na základě části teoretické a navržených výzkumných metod byly provedeny analýzy a kvalitativní výzkum podniku a jeho marketingového mixu. V třetí části diplomové práce jsou jednotlivé návrhy na zlepšení marketingového mixu podniku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 77 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.